Menü
Kontaktandmed Soovinimekiri Otsing
Doppelherz kaubamärgi ajalugu

Doppelherz - kaubamärgi ajalugu

Kaubamärk Doppelherz on pika ajalooga ja tähistab kahe südame ühist väge. Doppelherz pakub mitmesuguseid kvaliteetseid vitamiine, mineraalaineid, taimseid ekstrakte ja spetsiaalseid toitaineid, mis toetavad aktiivset ja tervislikku elustiili. Siin saate lähemalt teada Queisser Pharma eduloost.

Doppelherzi toidulisandid: Saksa kvaliteet, mida võib usaldada!

tänapäev
Rahvusvaheline ja kliendile lähedal

2021

Doppelherz kogu maailmas. Doppelherzi tooted on nüüd müügil üle kogu maailma. Kuue tütarettevõtte ja enam kui 60 riigis asuvate arvukate partnerite abil on Doppelherzi tooted kättesaadavad kõikjal maailmas. Peale selle levitatakse ja reklaamitakse tooteid üha rohkem ning täpsemalt ka internetis. Üle 550 töötaja tagavad, et Doppelherz suudab toime tulla tervisetoodete pidevalt kasvava nõudlusega. Ja tänu Saksamaa põhjaosas hiljuti sisse seatud logistikakeskusele jääb Flensburg Doppelherzi jaoks endiselt ühenduspunktiks maailmaga.

2016

Tänapäeval luuakse toodete uusi reklaame ka veebis, näiteks Instagramis ja Facebookis, kus saab kliendiga otse kontaktis olla. Tavapoodide kõrval müüakse tooteid ka internetiplatvormide, muuhulgas Amazoni kaudu.

Bulgaarias asutatakse 2016. aasta lõpus viies tütarettevõte. Vaid pool aastat hiljem järgneb ka Poola.

2010 - 2015
Kaubamärk kogu perele

2014

Doppelherz on käsimüügiravimite müügi kategoorias Saksamaa toidupoodides ja apteekides turuliider.

2013

Ukrainas ja Rumeenias asutatakse tütarettevõtted. 2014. aasta alguses järgneb Türgi.

2011

Kaubamärk Doppelherz on aastate jooksul muutunud. Südame toetuseks suunatud ning elujõudu ja energiat andvate toodete pakkumisest on välja kasvanud lai valik mitmesuguseid ravimeid ja toidulisandeid tervele perele.

2000 - 2010
Tooteportfelli laiendamine

2000

Kaubamärk Doppelherz ei ole enam pelgalt kuulsa tooniku sünonüüm. Doppelherz motoga „kõik, mida sinu süda ihaldab“ pannakse kõik oskusteadmised uute toodete välja töötamisse. Doppelherz on lisaks alkohoolse suhkruvaba tooniku (Vital Tonikum N) tootmisele saanud üheks juhtivaks küüslauku, ženšenni, vitamiine ja mineraalaineid sisaldavate kui ka oomega-3 toodete pakkujaks.

1980 - 2000
Telekampaaniad ja kultusestaatu

1996

Doppelherzi tooteid müüakse nüüd ka välismaal. Ekspordi vallas keskendutakse esialgu Ida-Euroopale.

1982

Doppelherzi ainulaadne telesse ilmumine tegi Saksamaa telemaastikul 1982. aastal ajalugu. 1980ndate alguses alanud ja palju aastaid eetris olnud telereklaamikampaania saavutas kiiresti kultusestaatuse ja paljud kliendid mäletavad seda veel tänapäevalgi.

1960 - 1980
Queisser Pharma asutamine

1970ndad

Ettevõtted ühinesid viimaks „Queisser Pharma“ nime all. Alates 1970ndatest aastatest kuulub ettevõtte aastaid tagasi Saksamaal, Flensburgi linnas asutatud pereettevõttele HGDF Familienholding GmbH & Co. KG.

1920 - 1960
Kuulus Doppelherzi toonik

1950ndad

Toonik kogus tänu intensiivsetele reklaamikampaaniatele kiiresti kuulsust. Kaubamärgi lööv sümbol, mis kujutab kahte südant, sai kiiresti miljonite inimeste jaoks elujõu, tervise ja heaolu kehastus. Viiekümnendatel reklaamisid toonikut rõõmsameelsed punasesse ja musta riietatud koduperenaised.

1921

Müügile tuleb Doppelherzi toonik ja Doppelherz Tonic registreeritakse kaubamärgina.

1890 - 1920
Kõige algus

1919

Täna tegutseva ettevõtte Queisser Pharma teise juure asutas farmatseut Josef Peter Hennes Saksamaa linnast Essenist. Ta töötas 1919. aastal välja veel praegugi müüdava tooniku Doppelherz® Tonic esialgse, ravimtaimedest ja teistest looduslikest koostisainetest koosneva retsepti.

1897

Queisser Pharma ajalugu saab alguse 1897. aastast ja väikesest Hamburgi linnas asuvast farmaatsiatehasest. Värskelt farmatseudi hariduse omandanud Alfred Queisser saabub Dresdeni piirkonnast Hamburgi, et tootjana rikkaks saada. Ta keskendub tervishoiu- ja hügieenitoodete, muuhulgas kreemide, vedelseepide ja hambapasta valmistamisele. Keeruliste olude kiuste õnnestub Alfred Queisseril oma ettevõtet järjest edasi arendada. Selle eest võlgneb ta tänu enda ärimehe ja teadlase annetele ning loomingulisusele reklaamieksperdina – kõik ühes mehes koos!

1890